Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Catja Lindeblad - 27 februari 2012 19:23

Nä..idag ville jag INTE ha snö..ABSOLUT INTE!!

Det får räcka med den varan nu..

Vintergäcken har kommit..   några tulpaner har börjat sin färd upp och då går det för tusan inte att det snöar..  

Men ibland blir det inte som man vill, så det har kommit slask o elände..


I morse svor jag ve och förbannelse över att vattnet var avstängt..mystiskt blev det när det bara var i duschen vattnet var borta..ingen annanstans

Ingen tid hade jag att stå o klia mig i huvudet över detta mysterium utan jag o Vince drog till backen..

Vince har blivit helt tossig i fasaner och det finns en hel del där uppe på backen, i snåren lurar fasanerna, därför väntade jag tills vi var ordentligt uppe på backen..det räcker att han hör dom för att svansen ska börja "piska"..
  Vince är mer på det än dom andra två jag haft..Leffy, den första,var av jaktvariant men totalt ointresserad, Zeb ville bara mysa..;))

Men Vince..när jag spelade upp vad jag filmat flög han upp och svansen satte igång..man kanske ska ta jägar examen istället..;)
 


På backen idag var vi fyra glada..Floyd och Snickers var dom aktiva i fråga om lek, Vince hade fullt upp med sina spår och Aja lullade runt..        

Min borttappade mössa är upphittad igen, hängde så fint på en stolpe..vantar brukar jag tappa..men mössor..;)  


Mitt vatten hittade också tillbaka..;) vad som hade hänt har jag ingen aning om, det spökar nog i detta hus..

Tvättstugan nu, sista passet..måste man, så måste man..

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards