Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Catja Lindeblad - 21 februari 2012 14:48

Helt klart hade jag tagit ut mig i söndags..men det var det värt..;)

Därför blev måndagen en stilla lunk..        


Syns att sportlovet har börjat..  

Tror inte ungarna klarar av att vara lediga

 På kvällen träffade jag på "glada hundgänget"

Hörde dem på låångt avstånd..fattade direkt att någon hund hade tagit saker o ting i egna tassar..


Baloo var den som pyst..förr kunde han ta sina turer..sen bestämde husse att han skulle "få lov" att rymma, då var det plötsligt inte lika kul..han fick sitt "varsågod" för att fritt härja runt nere i ravinen som oftast var favoritmålet när han stack..men när det blev tillåtet försvann nog det roliga och det är ju sant ett visst mått av det förbjudna tycker vi väl alla om..;))


Men nu så hade han stuckit..utan att få sitt "varsågod" hade Baloo sniffat efter frihet och tagit den..ingen Baloo i sikte..;)

När hundarna tar sina turer så hoppas man ju alltid att det är på rätt håll..alltså INTE ut på cykelbanan..

Här låter det ju som vi inte har den minsta koll på hundarna..och det är rätt sant, det har vi inte..;)

Åtminstone inte när man är uppe i ett snack och det enda man hinner uppfatta är två svarta streck o ett rött och hej hå, där stack Zindy, Sessan och Vince..NATURLIGTVIS är det töserna som lockar Vince på sådana dåligheter..;)

Så jag tror inte alls på Elliots husse som sa att Vince lurade i buskarna och tog täten med töserna efter sig..nä, det tror jag inte alls på..  


Baloo kom till rätta till sist..skitig, lycklig och trött..så ska det vara, det är hundliv det..fast dom kan ju gott hålla sig i närheten..;)  

Molle den andre fina rottisen, han har vuxit han..tur han är en snäll kille..;)  



Gråmulen och trist väder idag och allt detta vatten, gegga och andra otrevligheter..har fortfarande inte köpt nya gummistövlar..och det måste stå på prio 1 listan (som så mycket annat gör) för idag hade jag VERKLIGEN behövt!  

En fastlagsbulle slank också ner denna tisdag..trots jag inte skulle..men vad tusan, det ÄR fettisdag idag..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards