Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Catja Lindeblad - 19 februari 2012 15:42

Min förkylning borde klassas som arbetsskada..vet precis NÄR bacillerna landade på mig..en nysning och sen var det klart..;)

Tanten som nös så ohejdat klarade SIN förkylning bättre än vad jag gjorde..

Själv loggade jag ut 05:30 på torsdags morgon..retade mig nåt alldeles förfärligt, för en säger EN natt var det kvar att jobba..men jag är klen och inte alls som den äldre generationen och klarade knappt stå på benen..

Fredagen blickade jag över ett hav av pappersnäsdukar..

Lördagen likaså

Idag ser jag en ljusning..

Vincent har varit tapper..legat tätt intill och sett lika lidande ut som jag känt mig..    

För några längre turer har det inte varit fråga om och ingen annan aktivitet heller..så det har varit synd om oss bägge sanna mina ord..;))


Men idag som sagt..idag gick vi till käglinge och även om jag flåsade och snörvlade likt en mops med KOL, så gick det bra hela vägen runt..;)        

Vince var lycklig..så lycklig att "stanna", "kom" "HIT" hade förlorat all sin mening..tror faktiskt att ALLT jag sa till denna usling till hund gick spårlöst förbi..;)  


Ibland har jag ju önskat att Vince skulle bli lite busig..hitta på lite hyss sådär..(med betoning på lite) han har aldrig gjort nåt vare sig som valp eller nu..

Idag fick jag så jag teg..vild o galen var Vince..;)      


Tack o lov samlade han ihop sig mellan varven..tex när det kom en på riktigt "galen" hund..då löd han fint..

Tränade gjorde vi också..ett tag, men jag blev bara sur och då fick det vara..vi bara njöt..

Hundar och hästar var på tur idag..

Såg lite lustigt ut med promenerande häst..men varför inte..häst o ägare satt sig för att fika och det såg ju mysigt ut..;)    


Såklart var krafterna slut när vi kom hem..men jag är på G igen det känner jag..  


Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards