Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Catja Lindeblad - 12 maj 2012 14:29

I dag var det full storm..åtminstone nästan  

Bådade inte gott för vår debut i rallymix..Jag var klädd till tänderna för alla eventualiteter..regn t.ex


Loggade ut meddetsamma när jag såg "bläddertavlan"..hö,vä,snurra,spinn,under och över..som tur är så fick vi fina små kort att läsa och träna in oss på..så kan jag bara komma ihåg allt, så ska det väl gå..höger och vänster får jag ha kläm på först..;)  


Roligt var det hur som helst..tror nog hundarna tyckte detsamma..för när får man tillåtelse att klämma i sig ett halv kilo korv och några hyfsat stora bitar torkad lever på 1 timme och 30 minuter..;)    

Trötta blev dom också och inte bara dom..                    


På väg hem blev det en spring tur och Vince valde att gå ner i nån dyngpöl..(såklart) märkligt att man inomhus "måste" byta vattnet typ 1 gång i timmen för han ska dricka, men ute kan det vara det äckligaste vattnet man skådat och det sörplar han i sig som ingenting..

Snickers valde att kuta in och sno bollen under pågående fotbolls match..;)    

Vilda o galna det är vad dom är..ingen ordning alls..;)  


Nu en kaffetår sen MÅSTE det bli lite trädgårdsarbete..även om det regnar..allt ska vara klart så ev växter bara kan ploppa ner i jorden..Fan tro't..          

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards