Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Catja Lindeblad - 27 maj 2012 21:35

Plötsligt blev det SÖNDAG...och Mors dag...jag började dagen med att kämpa mig upp upp klockan sju!

Backen..och vi var inte många..men det räckte ju till ändå,,den ständiga frågan var: VAR är Sessan..?? Finns nog inte en enda gång Sessan INTE varit på backen på morgonen på en helg..om INTE så har det varit nåt allvarligt..nu var det ju INTE det..bara Sessan som ville ut lite tidigare..;-)


Men vi klarade oss..Snickers matte "tvingade" oss att ta en extra tur..hon hade tappat kopplet..fast kopplet låg i bilen..inte bara jag som har minnes kollaps..;-)

Snickers var på lite dåligt humör och beslöt att han..bara HAN skulle ha första tjing på vattnet..så det blev lite fight..jag klandrar honom inte..klockan 08 en söndag morgon tacka sjutton för att man blir irriterad..  


Tack o lov är inte Snickers eller Vince långsinta ..goda vänner igen..;-)                  

Blommor till mamma blev det sen..tänk att det är fyra år sen hon dog..OFATTBART..!          


Sessans matte kände ansvaret så på em skickade hon i väg ett sms..och jag var på iväg igen..                       

Gibson som jag inte sett på ett tag smög förbi..



Efter det tog jag mig i kragen och klippte gräs..den nyinköpta stolen invigdes..   radion sattes i gång..   rosévinet hälldes upp..   och ja, en kort o gott härlig trädgårdskväll inleddes..och vädret..UNDERBART..!!          

Planterade gjorde jag också..;-)  

Tjingeling!!
 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards