Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Catja Lindeblad - 21 maj 2012 23:39

Lovade mig själv att INTE gå in här på bloggen idag..

För varenda timme,sekund,minut skulle jag läsa och läsa..provet ligger som en tung våt filt över mig och den är tung mycket tung..


Tänk logiskt sa väninnan när hon smög förbi min dörr..nu är jag ju inte så logisk vilket väninnan fattade sig snabbt med att säga att det var ju nåt som intresserade mig..;-)

Det är VERKLIGEN något som intresserar mig..men så har vi det här med prestation..och nu känns mitt huvud helt blankt som alltid när det kommer "upp till bevis"

Hopplös är bara förnamnet!!


Så nu sitter jag här, fast jag borde..göra nåt helt annat och det finns massor med ANNAT om jag nu inte ville fördjupa mig mer i ALLA böcker..  


Vince har inte mått så bra idag, så jag undrar om det bara är ostmackorna..verkar lite låg, fast nu ikväll satte han igång med att tända och släcka lampor och då är han på G igen, så vi får se imorgon..        

Själv har Voltaren ställt till det med en släng av magkatarr och inte en så liten släng heller, så inte vill jag äta dom mer så konsekvensen utav DET..ONT..känns som huvudet snart ramlar av..nästan..;-) så som det knakar och har sig kan man tro det..


Lite fick jag gnällt på vädret också och jag är ju inte klok och man får säga det tyst och försiktigt men idag har det varit varmt..för varmt..;-)    

Tack o lov så blåste det lite uppe på backen..  

Nu är det dags att hoppa i säng och jag tar ALLA böcker med mig..

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards