Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Catja Lindeblad - 13 maj 2012 22:44

Det är ju himla bra med FB ibland..som t.ex när det kallas till hundpromenad..

Vädret var inte heller fy skam när vi intog pildammarna..    

Lagom med folk runt omkring och hundarna skötte sig hur bra som helst..                                                              

Snälla människor i cafeterian som ställde ut en spann vatten till våra törstande (?) hundar..fast det fanns vatten på vägen också   och Vince försökte ta ett uppfriskande dopp bland ankorna..     men där fick han tji den gode Vince..;-) nån som hade behövt ett dopp var Coco-tösen som tyckte att rulla sig i skit var en strålande ide'..  

Man kan väl säga att det var bäst att hålla sig på avstånd..hon luktade INTE gott..

En trevlig tur som vi gärna gör om..


Sen blev det nästa projekt..Vellinge blomman..

Älskar att gå där inne och sen ta ett varv i deras fina trädgård och fika icke att förglömma..eftersom jag redan ätit kakan så fick det bli MACKAN..;-)  

Måttligt handlande för övrigt.."bara" 480 riksdaler, det är långt under vad jag brukar handla..kanske håller jag på att tappa stinget..!?        

Väninnan passade på att roffa åt sig två växter som var mina..men hon kom tillbaka med dom innan jag kliat färdig mig i huvudet..

Var till och med så igång att alla utom två stycken är i jorden och det är bra jobbat med tanke på att det var 14 växter..;-)  

Vince var som vanligt väldigt hjälpsam..  

Nu tänker jag samla ihop mig och hoppa i säng..min förhoppning är att jag är där innan 00:00..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards