Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Catja Lindeblad - 16 maj 2012 18:29

Efter solsken kommer regn..eller hur det nu är, och om det var 50 kg säckarna med jord eller nåt annat..kanske rallymix träningen..;-) som gjorde det, vete tusan men en muskelinflammation blev det..och som om inte det räckte vaknade jag 04:30 av att det smällde till i nacken och jäkligt ont i skulderbladet..så kul hade jag det..att komma ur sängen var ett helt helsike och inte hade jag nån nytta av min eminente vårdhund, har aldrig hört honom snarka så högt som i natt..och jag tänkte i mitt stilla sinne att här kan man ligga o kola vippen utan nån bryr sig det minsta..det enda man fått hade varit olovlig frånvaro..  


Sen tog jag mig bokstavligen i kragen och lyckades rulla ur sängen och hiva in en styck Voltaren som jag för en gång skull hade varit nere och köpt SAMMA dag som sköterskan sa det till mig..sköterskan sa också att jag skulle VILA en vecka ..jo, tjena..jag jobbar i helgen..men jag tänker positivt, kommer att vara fullt arbetsför till helgen..eller hur!?!                  


Sonen har fått firat födelsedag i 30 graders värme och i semester rus..men jag anade en viss rastlöshet i rösten när jag språkade med honom..;-)

Ska bli skönt när dom kommer hem..  

           

I kväll ska jag försöka författa ihop det sista så jag bara kan läsa på inför provet..så att åtminstone EN av oss klarar kursen..;-) Vince tittade mycket frågande på mig inför ett visst moment som han faktiskt klarat innan, så jag kände att "låt det vara i mitten på Juni" för då är det S.E.M.E.S.T.E.R och jag är INTE anträffbar..;-) och KRAV och MÅSTEN är totalförbjudna!!          


Nu ska jag dricka kaffe, min kvot av denna dryck är under minimum..dom bjuder dåligt på kaffe när man är inne på dagen..;-)

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards