Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Catja Lindeblad - 3 februari 2013 11:00

Minsann har det raskt hoppat in i Februari månad..en ny månad och nya krafter, tack o lov höll jag mig frisk hela januari och det tackar börsen för..        


På backen råder bebis yra och det gäller då de fyrfotade bebisarna och vi som inte har VILL HA..;-)

På torsdag ska jag ladda kameran och med våld tränga mig in för att ta bilder på vår nykomling på backen.."Gizmo"..Zindy ska bli stora syster..;-))  

Vi som inte har nån valp att jollra med har tittat både här o där efter valp och en av oss har gått steget längre och mailat..själv har jag saglat över ett gäng cocker spaniel..varav en såg ut att heta Gottfrid..varför jag snöat in på det namnet vet jag inte..min morfar hette det..

Ett setter namn är det inte, det såg jag helt klart när jag träffade den valp från Vince systers kull som jag saglade över då.. och han var definitivt INTE Gottfrid men denne lilla, ja absolut..;-)  


Men förnuftet tog mig samman åtminstone just nu(idag)..det hade kunnat bli lite kärvt med två katter och två hundar och 67% tjänst..pengar är inte allt men ibland jäkligt nödvändigt!      


Igår träffade vi på Eiko och Sky..Eiko hade växt sen sist jag såg honom..ännu mer dunboll vilket inte hjälpte mig i min valp vånda..;-)

Inte helt lätt att ta foto på dessa, inte som Vince som ställer sig i position när jag tar fram kameran..men så är han ju härdad, vet inte hur många foton jag tagit på denna hund..men det är MÅNGA..;-)

         

För övrigt har det inte hänt ett smack..;-) om man bortser från att Vince kissade på Dantes matte..han går från klarhet till klarhet den gode Vince..ändå är jag glad över att jag även denna morgon lyckades ta mig upp på backen..denna underbara morgon med SOL och vita gräsmattor..      

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards