Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Catja Lindeblad - 6 mars 2013 22:49

Denna dag var nog den varmaste hittills..och vad gör då jag..jo jag går på möte..hade jag själv fått välja, hade jag gått långtur med Vince med kaffetermos i ryggsäcken och lite annat smått o gott..;-)

Men nu gick 3 timmar bort från denna dag..och större delen av dom tillbringade jag INOMHUS..vilket är en styggelse en dag som denna..;-)


Fick en liten dos sol på förmiddagen då jag även träffade de snygga italienarna..;-)  

Det måste vara storleken det beror på..Vince såg lika likgiltig inför dessa som han gör inför valparna..då får man kanske köpa en grandis valp istället då..fast då faller det här med "ligga i knä,säng hos vårdtagare hund"..

Kvicka killar dom där italienarna..Vince hade icke en chans..(även om han velat:)      


Både igår och idag har det varit lite kaos på backen..lite vimsigt sådär..jag med min kamera och noll koll..och Dante som börjar komma i den där "åldern"...åt slyngel hållet..;-)

När man tittar på en hund som är i den perioden så tänker jag livsglädje..ren och skär livsglädje och man blir glad..(om man inte är ägaren förstås:)        


Idag filmade jag lite och filmade när stackars Gizmo blev trampad..stackarn, inte lätt att vara liten bland en massa klumpedunsar..
 


Nu är snart denna ledigheten över.. fem pass att jobba sen är det ledigt igen;-) och jag hoppas att den goda solen fortsätter att skina över oss alla..;-)
 


För övrigt tyckte jag att jag åt precis som man ska äta igår..frukost,lunch och middag..inget godis inga kakor..

Idag har jag ätit pizza och pressat in en mega stor godis påse i flabben..nåja inte hela men tillräckligt för att det skulle bli äckligt..KARAKTÄRSLÖS det är vad jag är..och nu ÄR våren här..det blir att bada med t shirt i år igen..;-))      

Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards