Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Catja Lindeblad - 20 mars 2013 10:12

Nä, det kan man ju inte tro..men det är ett faktum, vårdagjämning och 20 mars..och inte en blomma i sikte..bara snö,snö,snö..    


Måndagen blev träff med väninnan och några pilsner inne i stora staden, tisdagen möte på jobb och då tänker jag:så smidigt det hade varit med bil..för nu blev det att sticka hemifrån halv tre för att vara tillbaka vid 19..!! Söndagen blev det käglinge igen..det blåste men INGEN snö..;-)          


Idag var jag tvungen att gå ett varv upp mot backen redan vid morgon turen för att se hur mycket snö;-)..brukar annars bara ta en kortis på en halvtimme på morgonen för att jag måste ha kaffe..kaffe först innan jag kan prata med någon människa och där jag går vanligtvis brukar inte människor prata..;-))  


Går man backe hållet är där alltid någon som vill byta några ord..fast idag var det jag som började hojta till tös med hörlurar i öronen..;-) för hon hade valp bredvid..och då måste jag ju kolla in.. kaffe eller inte kaffe..;-)

Den allra sötaste mastiff valp 3 månader och namnet försvann för mig alldeles precis nu Hutsch(?)..;-)  


Åh dessa valpar..ge mig styrka..snart skiter jag i ekonomiska aspekter och annat gojs och KÖPER..;-)) det brukar ju ordna sig..eller???        


Snön fortsätter och singla ner och det känns helt tossigt nu..men jag tror jag kokar en kanna kaffe och häller i termos sen drar vi..;-))    


Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards