Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Catja Lindeblad - 15 mars 2013 21:51

En hel vecka utan nåt inlägg..istället föll jag offer för nåt så vidrigt som magsjuka..en seg sådan och först idag känner jag mig någorlunda..


Vincent har sannerligen varit tålmodig och nöjt(?) sig med korta promenader och backen  


Som pricken över i:et läser jag om den kommande snöstormen som ska lamslå Skåne på tisdag..

Då kan ju den som läser min blogg lite mer nogsamt tänka att då blir jag väl överlycklig..men det blir jag INTE..inte NU..

Nu vill jag ha vår..det får vara slut med snön nu och det får mig att tänka att man minsann får vara försiktig med vad man önskar sig..;-))  

Fast jag ville ju bara ha snö i Dec,jan,feb..så nu vet ni det..;-)


Min kamera var inte i fas med mig idag och en del sudd blev det och att jag går upp på backen med halv laddad kamera säger ju bara att jag inte är helt frisk..

Många hundar på backen idag 14-15 stycken eller hur var det nu??      

Märks också att vissa av våra godingar har kommit upp i slyngel åldern och att vissa av dom "gamle" faller tillbaka i den..;-)

Gizmo fortsätter att använda Dizel som en kamp trasa..;-) undrar hur det blir sen, när dom blir lite äldre..        


Har underbara dagar framför mig nu, snöstorm eller inte.. ett endaste möte på jobb som bryter av det hela, annars fri som fågeln..    

På blocket är där nu en valp som glor på mig bara så där..Crestepoo..korsning chinese crested powder puff och dvärgpudel..:-) så söt, en annan favorit i denna "hitta mindre hund komplement till Vince" djungel är cavalier king Charles spaniel..en sådan rackare har vi också där uppe på backen, en pigg go kille..;-)  

Det där med att sluta glo på blocket har som synes inte gått så bra men jag kan inte låta bli..;-)

Ikväll blir det tidig hopp i säng..och jag hoppas jag mår ännu bättre imorgon..  

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards