Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Catja Lindeblad - 28 mars 2013 23:09

Så är vi då komna till påsken..liiite varmare,kanske..men så lovar dom snö..hur ÄR det möjligt??

Måste säga att NU får det vara BRA..inte ens JAG vill ha snö nåt mer!  


Gårdagen bjöd på ett av dom där samtalen som man blir himla glad åt.." Hej det är från Alfavet, tycker nog att du har betalt för mycket"!

Minsann.. sådana samtal får man inte för ofta kan jag säga..;-)

Ångrar inte en sekund att jag bytte från djursjukhuset till vår lilla veterinärklinik här i Oxie..inte nog med att dom är bra, dom är himla trevliga också..och det tyckte jag innan detta samtal också..;-))  


träff med väninnan och cocotösen på en liten tur och idag var Cocos husse med också..;-) det primära med denna tur var kaffe och utlovade kanelbullar från väninnans pappa och jag tiggde till mig två hem..;-)  


Backen på kvällen och Boris var den skitigaste hunden..   ett visst blodvite uppstod på två av hundarna..Boris och Atlas..     där ett visst fruntimmer vid namn Hicka var inblandad..(dock inget blodvite på henne, vad jag vet)  

Det händer inte ofta att det blir lite mer än lek..men ibland tänder det till..fast jag tyckte nog att alla inblandade såg lite förvirrade ut, de fattade nog inte det hela heller, det låter alltid mer än det är..;-)  


För övrigt gav jag mig i kast med handling klockan tre på Coop forum..det är verkligen märkligt och så väldigt typiskt mig..jag menar jag har nästan haft 14 dagar på mig att förbereda påsken..men hejsan hoppsan, jag väljer när ALLA andra handlar..vilket gjorde att jag handlade hälften sen flydde jag..                  


Men påsken kommer oavsett.. så GLAD PÅSK   på er alla..;-)  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards