Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Catja Lindeblad - 24 mars 2013 18:11

I morse klädde jag på mig upp till tänderna..och svetten den lackade..;-) svårt det där hur man ska klä sig..  


En härlig morgon hur som helst och solen sken så snällt över oss alla på backen..  

Dizel hade fin, fina overallen på sig och hans rumpa är om möjligt ännu sötare..;-)      

Nu slipper han alla snöbollar i pälsen..


Valp snacket har nu spridit sig även till Ajas matte och nu var det bestämt..en labbe valp till sommaren.. AVUNDSJUKAN vik hädan..;-)

Vi andra fick uppdraget att tänka ur tösa namn till den lilla..och det gör vi ju så gärna..själv är jag förtjust i alla "gamla" människonamn som t.ex.: Elsa,Asta,Ruth,Ada,Thyra,Stina och sen till sist ett hundnamn(?) Flisa..;-)) perfekta namn till en labbetik..;-)        


Käglinge på em med väninnan och Coco..   en hel del andra hundar stötte vi på..golden klubben hade träff..   fina killar och en tjej..vi hade bry att bli av med en av killarna..fick slängt iväg en näve blodkorv..hoppas han inte var allergisk eller nåt..;-)  


En söt blandis en powder puff och nåt till då som jag helt glömt bort..fin var hon i iallafall  

Från ingenstans dök "Mackan" upp, en brun flattehane..   dödligt förälskad i Coco men när hon blev sur dög Vince också..;-)    

Tror nog att Coco snart ska löpa..det är det trista med tikar..flera veckors uppehåll för kompis träff..


Även vid denna runda hade jag för mycket kläder på mig..;-)

Snart lite käk..sent igen..fattar INTE vad jag gör om dagarna..jo, fast det vet jag..ute med Vince..;-)


Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards