Direktlänk till inlägg 7 maj 2015

Mellan hägg och syren

Av Catja Lindeblad - 7 maj 2015 14:29

Mellan hägg och syren..det låter så himla vackert och det är det också;-)      

Egentligen skulle jag lagt min semester i maj och september/oktober de allra vackraste månaderna

Men nu får jag "nöja" mig med juni och det är väl gott nock

I juni månader fyller ju också gullungen 1 år ETT ÅR..fatta vad tiden går        


Dagarna har varit minus någon direkt sömn eftersom jag gick av i måndags steg upp 03:45 i tisdags och onsdags och idag är det som vanligt igen..  

Så idag mår jag inget vidare, sömnbristen  hänger kvar i dagar.. det vet jag när vi har haft möte klockan ett och man hoppar i säng 09 och upp igen 10:30 och jobb igen på det, då är hjärnan död..död är den hursomhelst när jag kommer in på dagen,det är som om jag aldrig någonsin varit innanför väggarna på en vårdinrättning  

Att bli så hypernervös är verkligen både märkligt och knäppt och ser då den som ska bedöma uppgifterna jag gör, ut att tycka detsamma..ja, då loggar jag ut..  

Så jag kan verkligen inte säga hur allt avlöpte, det får tiden utvisa;-)

Det som jag verkligen kom ihåg var att jag fick ett JA..ett ja som innebär att jag får ha två hundar på boendet..  

Det var ju så fantastiskt så jag nästan lipade

Tyvärr blir det inte nån ur Rusas sista kull och det är ju lite surt..

Men vi får se när/var/hur det blir..det bästa är att jag har ett JA..;-)  


Mys med Liam i går och vi släppte iväg föräldrarna och det gick  fint, en timmes sömn för Liam (inte för mig) sen var han på topp!  


   

I helgen fyller min bästis år, hela 6 år.. ja, ja, jag säger det igen..fasiken vad tiden går!  


Tjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2018 18:19

Året första inlägg 2018 Kan detta året månne bli bättre än förra tro??   Det började lite sisådär kan jag säga när min sons farmor blev akut dålig, livet är skört och det kan gå hiskeligt fort från lite krasslig till skarpt läge   Det ver...

Av Catja Lindeblad - 26 december 2017 16:00

Då var det klart då..Julen   Denna julen arbetade jag och förträngde ALLT om tomtegröt o sill och julklappar   Fast vi tjuvstartade julen på torsdagen så det blev allt det där ändå och min julklapp blev jag väldigt glad åt, älskar korgar med d...

Av Catja Lindeblad - 5 december 2017 18:49

Julstöks månaden har börjat och med det menas december,ingen snö i sikte och det lär väl bara komma regn här nere och det är jäkligt trist säger jag bara, ett år gnällde jag väldigt mycket över snöbristen och några veckor senare kom snö i överflöd..m...

Av Catja Lindeblad - 18 november 2017 18:15

Hoppsan! Det har minsann redan blivit november utan jag knappt fattat hur det gick till   Förstår precis vad min mormor menade när hon sa tiden gick fort,fort Hinner knappt med att tänka ;-)   Det är mycket man fattar när man blir äldre ...

Av Catja Lindeblad - 25 oktober 2017 18:06

Det är väl bara att gilla läget med regn,regn,regn..eller inte Min favorit månad har nog regnat bort för inte brukar väl oktober vara på detta viset??   Har saknat Vince extra mycket dessa veckor, hösten var vår tid, det är Walters tid också f...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards