Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Tid igen..

Av Catja Lindeblad - 23 september 2011 16:12

Hade 40- minuters intervall träff med väninnan igår..;) in:sätta paj i ugn..ut igen.. snabba ryck in och nästa paj i ugn..  

Väninnan övergav oss sen för att fortsätta med sitt paj bak..;))

Blev kvar på backen och minglade lite med glada hundgänget..    

Hade i ett anfall av nåt (vet inte vad) bakat en äppelpaj innan jag stack ut,   den drog hem mig efter ett par timmar..tyvärr var den inte speciellt god..så alla ni som dreglade igår..ni gick inte miste om nåt!!              

Får klura ut vad som gick fel..


Hade lite platsliggning på backen i fm..det gick sådär för Vince, han ville gärna komma bort till mig..;) Bäst var Aja..  

Bra att det blir lite träning också där uppe på backen..oftast lever hundarna sitt eget liv där och ibland kan dom se rent förvånade ut när man kallar in dom..     om dom överhuvudtaget finns i närheten..;))  


Känner mig kass igen, huvudvärk o halsont..:(

Måste vara nåt psykiskt..för det är dags att göra nytta på jobb..


Grannen håller på att fixa ett staket utanför mitt köksfönster, får nog gå ut o kolla så inte mina blommor ryker med..förra gången dom "fixade" till rök min gran..

Tjingeling!!

 
 
Ingen bild

Catrin

24 september 2011 08:15

Hej!! Jaså det är till att jobba helg eller? Med tanke på det halsonda :)Själv gör jag detsamma, DOCK trodde jag att jag skulle vara ledig lörd, sönd MEN hade fan i mig skrivit av schemat fel! Kom på det igår(fre) e m innan jag gick hem, vilken grej va och vilken CHOCK! Tur ändå att jag kom på det, hade inte varit så kul att bli uppringd 06.45 lörd morgon, VAR F.. ÄR DU????
Kramar, höres
Syster Yster

Catja Lindeblad

24 september 2011 08:40

Riktigt trist läge att gå o tro att man ska njuta av ledig tid och det visar sig att man hade sååå fel..;) fast det var ju trots allt bra att du kom på det i tid..
Jovisst är det jobbhelg och det onda i halsen gav ingen pardon..det försvann för övrigt sen..;)
Ha det gott!
KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2018 18:19

Året första inlägg 2018 Kan detta året månne bli bättre än förra tro??   Det började lite sisådär kan jag säga när min sons farmor blev akut dålig, livet är skört och det kan gå hiskeligt fort från lite krasslig till skarpt läge   Det ver...

Av Catja Lindeblad - 26 december 2017 16:00

Då var det klart då..Julen   Denna julen arbetade jag och förträngde ALLT om tomtegröt o sill och julklappar   Fast vi tjuvstartade julen på torsdagen så det blev allt det där ändå och min julklapp blev jag väldigt glad åt, älskar korgar med d...

Av Catja Lindeblad - 5 december 2017 18:49

Julstöks månaden har börjat och med det menas december,ingen snö i sikte och det lär väl bara komma regn här nere och det är jäkligt trist säger jag bara, ett år gnällde jag väldigt mycket över snöbristen och några veckor senare kom snö i överflöd..m...

Av Catja Lindeblad - 18 november 2017 18:15

Hoppsan! Det har minsann redan blivit november utan jag knappt fattat hur det gick till   Förstår precis vad min mormor menade när hon sa tiden gick fort,fort Hinner knappt med att tänka ;-)   Det är mycket man fattar när man blir äldre ...

Av Catja Lindeblad - 25 oktober 2017 18:06

Det är väl bara att gilla läget med regn,regn,regn..eller inte Min favorit månad har nog regnat bort för inte brukar väl oktober vara på detta viset??   Har saknat Vince extra mycket dessa veckor, hösten var vår tid, det är Walters tid också f...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards