Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Catja Lindeblad - 6 mars 2011 18:20

En sån underbar helg det varit..   den började lite dassigt sådär för att sedan lätta upp i STRÅLANDE SOLSKEN..!

Tack för det SMHI..;)  


P på besök i fredags och god mat på det..

Födelsedags firande av systerson i går..där jag lärde mig att äta tacos på rätt sätt..har fram tills nu ätit det helt fel..        

Landskrona idag och vi var UTE och tränade..:)

Vince skötte sig efter omständigheterna rätt bra..med på kursen tik som nyss löpt och hon måste luktat hur gott som helst..för Vince gurglade och bar sig åt..;)

Inget godis dög, han hade blicken riktad mot denna skönhet..            


Innan på morgonen var jag en sväng uppe på backen, hade hopp om att träffa "glada hundgänget"..ingen människa på backen..däremot ROSSI...utan sin människa..    

Bry fick jag för jag hade ingen aning om var Rossi hör hemma..

Inte ville Rossi komma till mig..nädå..frihet var det han värderade mest den gode Rossi..

Bolt med husse dök upp så jag fick god hjälp där..tack för det!

Till sist dök där upp en liten tjej med både halsband och koppel..men utan hund..

Tack o lov var det rätt ägare till rätt hund..


På väg hem stötte vi på Coco tösen och väninnan..svettig var väninnan..denna tossiga människan joggar..;)  

Coco tösen är en klok hund, hon gillar INTE att jogga, vilket väninnan gav minus poäng för..:)


Efter Landskrona och träning kände jag starkt för att bara ge mig iväg till vårt käglinge..härliga käglinge!  

Bara gå omkring och göra ingenting..fast lite gjorde vi..;)              

Nu är det käk på gång, soffläge på det..känner mig helt slut och det gör Vince med..jobb är det som står på agendan för nästa vecka..hur ska vi orka?!?..;)  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards