Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Catja Lindeblad - 11 mars 2011 12:56

Det allra märkligaste väder idag..regn, hagel, snöstorm och åska..ja, det var det ÅSKA..Floyd matte och jag fick brått att komma hem..två knallar och mullrande och det var så svart att jag tänkte att nu blir det hemskt..är VANSINNIGT rädd för åska..

Tackade högt för mig själv den lilla latmasken som gjorde att jag inte gick till Käglinge..för det var tanken från början..    


Riktiga hagel stormar och vi kunde knappt se Vince och jag..men hem kom vi..

Hoppas det lättar upp tills det är dags att ge sig av till jobb..  

Nä du VÅREN var blir du av??      

 

Var inne på en av dessa bloggar jag följer och där var det valpköp på gång..och jag blev så sugen..dessa underbara setter valpar..dom ljuvligaste..

Här får jag passa mig..andas djupt och tänka förnuftigt (vilket inte är min starkaste sida)

I vilket fall som helst är det för tidigt nu..men sen..kanske sen, om nåt år eller så..;)    


Pratade med syster yster i gårkväll..nu är det snart dags att tömma huset..mosters hus, som äntligen blivit sålt..

Tror nog att dom som köpte blir perfekta, verkade tycka mycket om huset och trädgården..


En kaffeskvätt nu och sen lite vila..det måste vara detta trista väder som gör en så trött..fast nu skiner solen..;))

Tjingeling

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards