Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Catja Lindeblad - 23 mars 2011 19:10

Så skönt att få vandra över "sina" backar igen..;)

Floyd kom och höll sällskap..    

Personalmöte sen på agendan..lite retade jag mig att behöva åka iväg..här hemma ser ut som den värsta sophög med grejer överallt och för att inte prata om trädgården..därmed inte sagt att jag skulle kommit igång med det om jag varit hemma..mem MÖJLIGHETEN hade funnits..nu försvann nästan 4 timmar av denna dag..  

 

Soligt och fint har det varit och vänninan tyckte jag fått färg..;) henne träffade vi på kvällsturen och det var sannerligen kul..hon har varit begravd i arbete och andra aktiviteter..hennes dotter och Cocotösen har vi ju träffat lite mer..    

En timmes tur blev det med lite allmänt skvaller om livets vedermödor..väninnans och min födelsedag är snart i faggorna och bara det är värt att ojja sig över..;)  


Vince har tränat lite mer på strump avtagning..men det dröjer nog ett tag innan jag vågar låta honom ta av strumpor på vårdtagarna..om tårna ska vara kvar vill säga..


Nu lite käk..sen får jag försöka få lite ordning här..i alla fall flytta in lite grejer i det "lilla" rummet..så kan man låtsas att sakerna inte finns..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards