Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Catja Lindeblad - 9 mars 2011 18:27

Jaha..då var solen borta och regnet strilar så där sakta och gör så man blir dyngsur utan att det ösregnar..om ni nu fattar vad jag menar..;)

Faktiskt är det då bättre med just ösregn för då fattar man och tar på sig nödvändig utrustning..

Typiskt att solen försvann just när man ska vara ledig..förmodligen återvänder den till helgen när det är dags att jobba igen..  

Ska man vara positiv och det ska man ju vara så slipper jag putsa fönster..det kan man INTE göra när det regnar..:)

Däremot får jag göra en upprensning lite här och där..som alltid när jag inte är hemma så blir det så stökigt..jäkla katter att ställa till det..:) för det måste ju vara dom..Vince och jag ARBETAR ju..  

Det är så skönt att skylla på NÅGON, när sonen bodde hemma så var det han som fick skulden..och gissa vad förvånad jag blev när det såg likadant ut när sonen flyttade hemifrån..

Så det måste helt klart vara katterna..  


Kämpar med target pinnen..Vince öppnar gapet över den och det ska han INTE..

Märkligt när han ska apportera (vilket vi också kämpar med) då puttar han så fint med nosen..inte öppnar han gapet över apportgrejen inte..vi har nog kommunikations problem..;)  


Lite sega är vi idag som alltid efter avslutat pass..Vince drar sina timmerstockar under bordet och jag väntar på lax i folie..;)

Träningen får vänta lite om vi alls gör nåt idag..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards