Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Catja Lindeblad - 8 mars 2011 16:25

Sol,Sol, SOL...

Visserligen har man legat och "trynat" halva dagen, men Vince väckte mig redan halv tre så lite av den härliga solen blev det!  


En nackdel med solen (jo det finns) är att allt syns..skitiga golv, damm och för att inte tala om mina fönster!

Mina fönster är KATASTROF...vet inte när jag putsade dom sist..men av utseendet att döma..aldrig..  

Kan knappt titta ut längre..så det få bli ändring på det..sen..  

Där är det ju väldigt bra att man är närsynt..så jag får låta bli att ta på brillorna och det är ju inte så svårt, eftersom jag aldrig har dom på..enbart kvällstid vid tv'n och då kan man ju skita i fönster..      


Vince och jag har haft "tass träning" på jobb, han ska snyggt och fint ställa sig på pallar stolar sängar rullator osv..med framtassarna alltså..;)

Här är det bara med handtecken..  

Vince den gode Vince fick också en person till att äta..det gick som en dans..;)  


Hoppas nu det fina vädret håller i sig ett par dagar till så kanske det kan bli trädgårdsarbete..       om jag hinner...måste träna, träna, träna..;))  

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards