Alla inlägg den 5 november 2012

Av Catja Lindeblad - 5 november 2012 14:17

Gubbe grå dyker upp ibland..och för det mesta brukar jag få väck honom rätt fort..men om han dyker upp i november kan han vara rätt envis..
 

Just nu är både väder och sinne grått, ja, nästan svart..   inte blev det bättre av att jag trampade på stackars Vince svans..hur det gick till vet jag knappt bara att vi fick skjuts till jägersro av snäll arbetskamrat och Vince brukar sitta i framsätet så också nu och på nåt sätt kom varken jag eller han in riktigt, så jag föser med min fot och Vince skriker till..när vi sen hoppar av så hänger hans svans rätt ner..  


Svansen åker upp mellan varven men sen tippar den ner igen..så jag har väl klämt till den ordentligt..ont verkar han inte ha..men nåt galet är det ju och om det är likadant imorgon får det bli ett besök hos doktorn..  


Helgen har gått i arbetets tecken och även där är det nattsvart..och det är inte bara för jag jobbar natt..

Måste nog ta mig en allvarlig funderare över vad jag kan göra annorlunda..    

Förmodar att det likadant överallt..det enda man hör är budget..och sen är det ju frågan om någon vill ha en halvtrött, halvgammal kärring..fast det gäller nog att ta reda på det innan man blir både heltrött och för gammal..

Fast just idag känner jag mig heltrött..och skitgammal..  


Inte ens en tur med Vince gjorde mig gladare..för det enda jag såg var hans tippande svans..F.A.N.  


Så en summering av detta trista blogginlägg..måtte november gå över fort!


Tjing!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards