Alla inlägg den 20 november 2012

Av Catja Lindeblad - 20 november 2012 18:09

Ännu en grådaskig dag..måtte det börja snöa snart..   Hoppas,hoppas,HOPPAS!!

Uppe i arla morgonstund..tvättstugan kallade..låtsade först att jag inte hörde och tänkte i ett svagt trött ögonblick skita i det..

Men jag kom upp..  

Käglinge efter det och jag träffade x antal personer som frågade: "Var du också med det där stora gänget settrar"...jomenvisstserru..;-))    


Vi hoppade över sjön idag och det var nog därför Vince kastade sig över "något" fruktansvärt illaluktande och rullade x antal varv innan jag hann fram..  

Vad det var vet jag inte..allt var kletat över Vince och det luktade ruttet..:-(

Så straffet blev ett bad i badkar, inte lika kul som i sjön eller nån dypöl..men så är livet..hårt och skoningslöst..    


Nu luktar han som en nyponros..hur länge det nu varar..

Efteråt behövde vi alla tröst så jag "svängde" ihop en rulltårta och Vince fick (förutom rulltårta) torkad blodpudding..

Tycker det låter så käckt att man svänger ihop nåt..fattar aldrig vad folk menar..för min del tar det sån tid och köket ser ut som ett bombnedslag även efter den enklaste ihop svängda rulltårta..men god var den faktiskt..;-))  


Nu ska jag svänga ihop lite potatismos..

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards