Alla inlägg den 15 november 2012

Av Catja Lindeblad - 15 november 2012 10:58

Jaha, då har det börjat då..det jag fasar för..magsjuka..och snart är det dags för mig att göra lite nytta och det är inte utan att jag hade önskat att arbetskamrats bacillen från förra veckan drabbade mig NU istället..inside info får mig att börja känna efter.."har jag inte ont nånstans"

Men nu har jag ju inte det, inte mer än vanligt iallafall, fast det är klart en 4 timmars runda idag igen och ryggen klappar ihop lagom till imorgon..;-)) Nä, usch man ska vara försiktig med vad man önskar..


En stillsam dag igår med "backen och käglinge, vi behövde pausa efter Toarps rundan..åtminstone jag..

Italienarna på backen och jag KÄMPADE med att försöka ta kort..snabba typer dom där, inte hade dom vett att vara still..Wilson var värst..;-))      

Själv hade jag varit livrädd att benen skulle gå åt skogen..deras ben alltså..smala som pinnar...och tänk om man trampar på dom..nix ingen hund för mina nerver..;-) men vackra är dom bägge två..      


Zlatan fixade matchen..inget jag såg, men jag hörde..själv suktade jag hela kvällen efter mina bönder..

Sen morgon idag..tydligen var vi totalt utmattade bägge två..för Vince och jag sov till nästan 09:30..och hade inte Melvin vrålat mig i örat så hade vi nog sovit lite till..


Nu får jag sätta fart få se var det bär av i dag då..    

För övrigt är det inte alls konstigt att jag ibland kisar in bland träd o buskar och hojtar på Vince fast han inte alls är där..det är ju näst intill samma färger..  


Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards