Alla inlägg den 19 november 2012

Av Catja Lindeblad - 19 november 2012 19:11

Att få se ett 20-tal Irländska settrar rusa omkring i käglinge hör väl inte till vanligheterna, men när det händer är det helt UNDERBART!
 

Blev så glad att jag och Vince kunde få hänga på denna gång..ännu gladare blev jag av att nästa träff 26/12 ska vara i käglinge den också..;-))

Denna gång jobbade jag men kunde med oanade krafter stiga upp efter en timmes vila och ge mig av med en stor kanna kaffe och tilltugg (som Vince och namnlös tik åt upp)

Vincents bror,mor och syster fanns på plats och många andra som jag inte har en aning om vad dom heter..inte heller kunde jag räkna alla, men säker källa säger 20 fast i söndags sa han 21..;-))      

En härlig tur och var var vansinnigt trötta när vi kom hem, men det var det värt!

Nästa gång är jag ledig..;-))


För övrigt blev det både Arrie och käglinge i slutet av förra veckan och bad fast han inte skulle..Vince alltså..;-))          


Idag smet vi upp på backen och träffade på Busan och Floyd o Aja..      

En fantastisk morgon och skulle jag önska något mer ang setterträffen så skulle det vara att detta vädret idag hade varit igår..          

Snart dags att tänka på motiv till julkort, fast motivet är väl redan klart förstås, men HUR är en annan fråga..

I kväll ska jag verkligen satsa på tidigt "hopp i säng"...har lite sömn att ta igen, det räckte definitivt inte med i natt..  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards