Alla inlägg den 1 april 2012

Av Catja Lindeblad - 1 april 2012 14:37

Denna dag har än så länge bjudit på både sol och hagel,ett riktigt April väder alltså..

Födelsedagen avklarad och det blev både tårta o vin..;))

Tyvärr ingen söndagsträff med "glada hundgänget" för det var jag alldeles för trött..så trött att klockan ringt i en kvart innan jag fattade vad som var på gång..


Däremot styrde vi våra näsor mot käglinge för träff med Hermez och Dumle och ett par finingar till                    

Lite besviken blev jag när Hermez kom, nu kan man INTE kalla honom för "Ranelid" längre, kalufsen var BORTA..;-)  

Solen var framme då och vi hann hem innan haglet vräkte ner..men detta gjorde att jag blev befriad från trädgårdssysslorna som jag hade tänkt (kanske) göra..än är såklart inte dagen över men om vi har tur blir det Coco träff lite senare och hundstackarn behöver ju vila lite..                          

Nu en kaffe tur och en liiiten bit rulltårta..det är ju söndag..  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards