Alla inlägg den 23 april 2012

Av Catja Lindeblad - 23 april 2012 19:55

I går stapplade vi hem på trötta fötter, lite piggare vid träff med "glada hundgänget" där jag fick en reprimand för att jag inte sa till om Toarps turen x2..;)                

Ska ALDRIG göra om det..alltså glömma bort..;)

Sov såklart länge och sen var den dan över..satt uppe halva natten och skrev klart min läxa..                    


Idag har Vince inte mått så bra..meningen var ett par timmar på jobb, men Vince han spydde och har varit allmänt off idag och jag med för den delen..nu finns det nog ingen del på kroppen som jag INTE har ont..jävla skit..håller nog oss hemma imorgon med, vi måste vara pigga och alerta på onsdag..            


Backen blev det ändå och det var ju ljuvligt väder..

Sen försökte jag mig på lite trädgårdsarbete och det blev med betoning LITE..lite planlöst klippande sen sa ryggen stopp, så det blev stolen..(INTE rullstolen;)


Årets fulaste skor är härmed korade..hur tänkte jag när jag köpte DESSA..??  


Vincent mår bättre nu i kväll..han har ätit..säkert är det nåt skumt som han tuggade i sig i söndags, han och Zindy stod länge,länge och grävde och käkade nåt obestämbart..


Nu är det min tur att glufsa i mig nåt,men detta blir helt bestämt lax..;)

Sen får vi fortsätta att träna in nästa trix..;)  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards