Alla inlägg den 5 april 2012

Av Catja Lindeblad - 5 april 2012 13:05

I går var det glada hundgäng träff och solen var framme..

Zindy var den jag träffade först och utan att egentligen FATTA vad jag sa..fällde jag denna rysansvärda kommentar: hon ÄTER sork/råtta/mus..när jag väl sagt det..fattade jag..men nån mer action blev det inte för mig..det fick bli Zindys matte som fick gala, fast då var ju redan klart..mums tyckte Zindy..inga fler pussar på den tösen..;))  


Nån bild på denna gourmet middag blev det inte..och Zindy fick finna sig i att bli bortföst den närmsta timmen..;)

Tur det inte var Vince..;)                          


Sol idag med och rätt varmt och det får bli lite trädgårds mys nu med betoning på mys..måste hämta kraft inför kvällens färd till blåkulla..              

En riktigt GLAD PÅSK till er alla och ät inte för många ägg!!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards