Alla inlägg den 25 april 2012

25

Av Catja Lindeblad - 25 april 2012 15:06

Här är det tvära kast med vädret, sol och regn och lite blåst..kryddat med åska kanske, för det är lite klibbigt      


Zindy har gjort det igen..vi såg det alla, Sessans matte var den som ryckte ut..jag för min del ryckte också ut..med kameran..;) blev bild på skamsen(?)   Zindy och på en stackars sork på separata bilder..   för det är jag nu övertygad om att det var efter att ha skådat de olika djuren, fast jag trodde det var en råtta först..(urk)              


Sessans matte tog så elegant upp djuret i en påse..tur vi har handlingskraftiga människor på backen..;)  


Vince jobbar fortfarande på det här med att flytta hemifrån..;))  


Sen har jag verkligen försökt med det här med trädgård..     lite blev gjort och jag kan bara konstatera att min trädgård är INTE vad den en gång var..förfallet började för sisådär tre år sen..;)  

Vince lyckades trampa sönder den sista av min gula "prästkrage"

Men man kan inte få allt här i livet..;)  

Nu får jag sätta fart!!

Tjingeling!  


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards