Alla inlägg den 13 april 2012

Av Catja Lindeblad - 13 april 2012 23:16

Fredagen den 13...och i morse en stor SVART katt som korsade min väg..kan det bli mer skrämmande??

Så jag bara väntade på KATASTROFEN..och visst jag höll på att halka i badkaret och mitt kort upphörde att fungera inne på apoteket, men annars så verkar jag ha klarat mig rätt bra för snart går klockan över till ny dag..;)


Fick fixat det mesta jag skulle idag utom städet..tänk att det ska vara så svårt att få det färdigt..kommer halvvägs, sen får man liksom börja om vid nästa tillfälle..hopplösa jag..katt hår finns här så man kan göra en tröja..


Förmiddagsträff på backen med sedvanliga gänget..men Vince var off..sprang mest o kollade efter sorkar..tills vi skulle hem, DÅ kom dom i stöt..Snickers o Vince..;))      


Glada hundgänget   på eftermiddagen och där fick jag höra att Zindy fått smak på det där med möss,     hon fixar själv sin föda numera den goda Zindy..billigt o bra för möss o sorkar är det gott om uppe på backen..;)    

Hade klätt mig i alldeles för tunna kläder till skillnad från morgonen då jag hade alldeles för mycket på mig..svår nöt att knäcka det här med kläder..;)                                        

Nu blir det sista turen med den röde för idag, sen är det godnatt..

Tjingeling!!  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards