Alla inlägg den 14 april 2015

Av Catja Lindeblad - 14 april 2015 13:52

Det kan vara lite knepigt med grannar ibland..jag har en granne som springer..hela tiden,ibland har hon skor på sig och ibland inte, men springer gör hon morgon,middag,kväll..sen gråter hon rätt mycket, speciellt på kvällen när hon ska gå och lägga sig,rätt mycket faktiskt..  

Hon är söt som socker och runt två år så hon må väl vara förlåten..men jisses alltså så lyhört här är..typ pappersväggar..man kan bara ana vad mina grannar tycker när katterna jamar..  


En ny granne bredvid har jag fått, hon är också söt som socker men henne har jag inte hört så mycket ifrån,det kommer kanske..;-)    

Vince var som vanligt lagom imponerad..den enda "valp" han tycker är ok är Liam,ingen mer fästing min.. tvärtom vill han sitta nära  


Idag lyckades jag komma ihåg tvätt tiden och kunde baxa ut tonvis med skittvätt..fattar inte hur det är möjligt..en jäkla massa handdukar..men det är Vincents fel eller regn och geggans fel..många duschar tydligen under veckorna som har gått..kommer verkligen inte ihåg när jag tvättade sist..  

 

Regn idag igen och hade jag bara gått upp när jag vaknade först runt 07 så hade jag fått se solen..nu blev det bara genom persiennerna..  

Men nu är Vincents handdukar tvättade och vi kan köra ett par duschar igen..  


I morgon är det Liam gos och då ska vi släppa iväg föräldrarna;-))   Kommer att hålla honom i ett hårt grepp, mat o dryck undanbedes och alla ev utgifter får ta mig tusan vänta..(tänk om han trillar av skötbordet) så ska det nog gå bra..;-))  

För övrigt blev det 150 riksdaler i vinst på våra trisslotter,ingen mega vinst precis om man betänker att vi hade NIO lotter..men,men man ska icke förakta det lilla, vi har dessutom skrapat 0 riksdaler flera gånger så det kändes rätt ok ändå och så fika på det;-)      

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards