Alla inlägg den 2 april 2010

Av Catja Lindeblad - 2 april 2010 22:49

Denna dag snart slut, en trevlig dag med Per lite god mat och några turer med Vince  

Sol både på fm och em och lite moln dessmellan...

Fick till och med städat i morse och det kan jag säga behövdes..

Vince sov som en stock hela natten och snarkade som en hel karl:) helt utmattad efter nästan 2 hela dagar med Coco.

Väninnan fick ge sig i kast med dammsugare och kvast..EN hund är hår och grus..TVÅ hundar det är ännu mer hår och grus..;)

Det är skönt med stand in "mattar"..flickorna skötte det med glans.

Pratade med nya grannen i morse, som gav mig goda råd om fjärilsbusken..och nya grann hunden Sigge som hälsade på Vince..nu är det många hundar i längan:)) ungefär varannan hund-katt och jag då som har bägge delar    

Köpte en huvud massage grej i ystad den ser ut som en visp..och Melvin älskar den..så mycket att jag får lägga in den i skåpet, men jag håller med..den är ljuvlig!

Ska försöka lägga mig tidigt i dag..det blir till att gå upp med tuppen i morgon också..mer tjosan hoppsan och mycket att ordna;)  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards