Alla inlägg den 3 april 2010

Av Catja Lindeblad - 3 april 2010 22:58

Hemma igen efter en matorgie utan dess like...

Vi åt som om denna dagen var den sista,och det var mycket mat att välja på och som vanligt går man in för hårt vid sillen fast man vet att man inte kommer att hålla hela vägen..  

Jag snackar om St Markus vinkällare och dess buffe`..verkligen maffig.. och jag retar mig fortfarande på att jag inte kunde äta mer av efterrätterna och alla ostarna..  


Det var en trevlig kväll med familjen och jag fick fina presenter..en av dom var att rida isländshästar, en "sinnesutflykt", låter så spännande! Där ingick både italiensk mat och meditation

Det har varit trevligt att fylla 50 många som grattat och fina presenter, hade det varit för 10 år sen hade jag skrikit av åldersnoja..men nu..nä..jag är tacksam att få fylla år och ser fram emot att få fortsätta göra det;)

O nu efter dessa visdoms ord ska jag kasta mig i sängen så den maten som sitter lite högre upp kan få kasa ner..

Natti natti:)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards