Alla inlägg den 16 april 2010

Av Catja Lindeblad - 16 april 2010 22:23

Man tror att man känner en människa..sen gör man det inte alls, visar det sig..och det är mycket märkligt och man undrar.. och som i detta fallet får man inget svar för personen finns inte mer, så man kan gå där och undra.. förhoppningsvis kommer det upp några svar längre fram.  


I dag vaknade jag alldeles för sent.. kvart över 4 minsann, så jag kastade mig upp ur sängen i ett hopp, för när jag har gått av och är ledig så vill jag gå upp tidigt..så det blev ju lite panik där..

Mina rostade som vanligt och kaffet så klart:)

Ut på tur med Vince..hade turen att träffa på Coco tösen..   hörde visselpipan på avstånd men Coco låtsade som det regnade..vilket det absolut inte gjorde..underbart väder..lite kallt förstås men denna gång var jag klädd;)  


Gick en tur på backen och minsann vi har fått en BÄNK!!

En jättefin bänk att sitta och snacka skit på medans hundarna springer vind för våg;)    

Hemma vid 20 tiden igen..mat och snack med syrran och nu mycket att tänka på och i morgon far vi iväg...och jag önskar mig en lugn och sansad känsla för vad som komma skall...  

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards