Alla inlägg den 5 april 2010

Av Catja Lindeblad - 5 april 2010 15:41

Semester idag..på sätt o vis onödig för jag varit ledig en hel vecka..:)

I dag kom vi inte upp förrän 9..ingenting på agendan idag..så skönt!  

Coco-tösen var på tävling i dag..lydnad och det hade gått bra!

Duktiga flickor!

Därför travade vi själva till Käglinge i fm..då var det till och med lite sol som tittade fram.så glada i hågen travade vi i väg..hade knappt gått i 5 minuter förrän regnet kom..och jag var klädd för solsken..men det var bara o gilla läget;)

och man har varit med om värre;)    

Gick ett slag på slingan, men Vince var alldeles för intresserad av alla kaniner och hade bomull i öronen, så jag gick in i får hagen..där träffade vi på två bernersenner, fina hundar.. och Vince i vanlig ordning förskräckt först, men sen gick det prima.        

På vägen hem var det hundar i rasthagen som jag inte sett förut så vi gick in där..en liten uppfödar träff, och rasen var finsk vallhund      

Slagsmål fick vi också vara med om och när det är tikar är det en hel annan femma än när hanar slåss..Vince visste inte var han skulle ta vägen..men stå nära.. det skulle han:)

Lite blodvite på den ena tiken blev det.. och hela gänget hundar var rätt spaka efteråt.

Sen ringde sonen o ville komma och då begav vi oss hem igen, tre timmar kan ju få räcka..

En sannerligen skitig hund har jag nu och det får blir en dusch..igen..    

I morgon åker sonen och hans flickvän till värmen..härligt..för dom;) själv är det dags att göra skäl för brödfödan dvs jobba..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards