Alla inlägg den 11 april 2010

Av Catja Lindeblad - 11 april 2010 17:17

Då har det blivit söndag och vi skymtar ett ljus i mörkret..sista natten;)  

När man jobbar är det inte mycket mer med livet än:äta, sova..

I dag vaknade jag redan 14 men låg i dvala en timme till..

Hade halva gruslådan i min säng, så kändes det i alla fall..en inbyggd spikmatta:) det blir ju konsekvensen av att ha hunden i sängen, men det goa överväger och det är tur att jag har mängder med lakan:)

I går var jag en surtant..jag har blivit som alla dom andra tanterna som står o muttrar över ungdomarna..men alltså.. inte sjutton höll man på så som dom gör nu..eller är det något man förträngt??

I alla fall vet jag att jag INTE slog i sönder saker..nu i påskas fanns det stora påsk ägg på centrat, fastsatta med armeringsjärn..ägg som dagis/skola hade ritat o målat på..visst dom var gräsligt fula,det kan jag hålla med om..

På natten hade ungarna roat sig med att slita av äggen,hugga sönder dom, en låg i fontänen, en framför dörren till konsum..det såg ut som fan.

Bänken uppe vid backen brukar ungarna sätta fyr på då och då..ja o annat smått o gott som dom roar sig med..det är inte kul..  

I går roade sig ett gäng med att kasta sten på dom som cyklade förbi..var naturligtvis tvungen att höja min röst..tänkte att nu får jag mig väl en sten i huvudet..men surkärring fick jag heta och det må vara hänt:)

Nu en dusch och sen packar vi väskan igen.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards