Alla inlägg den 19 april 2010

Av Catja Lindeblad - 19 april 2010 20:18

Jag är en virrig person...!

Skulle tvätta idag och släpade ÅTERIGEN ut den GIGANTISKA tvättkorgen..sen står jag där och glor för det finns ingen tid alls uppsatt på mig..och kommer då ihåg att jag avbokat tiden.. därför att det var meningen att det skulle bli Örkeljunga idag..men vi sköt på det...o ändå pratar syrran och jag om det och jag skulle boka om..men ack kvack vad det flög ur sinne o minne..så det var bara att vända om..undrar just vad folk tänker...nu är det bokat till i morgon och jag har kollat igen för säkerhets skull..för inte kan jag släpa tillbaka skiten en gång till..då slänger jag allt i sopsäcken och köper nytt:))


Förmiddags träff med Cocotösen och Kaxiga Kasper..

Trots sol var det kallt men runt en timme höll vi ut..fick veta vem som snickrat och fixat den fina bänken..Gibsons husse..bra jobbat!  


Var en tur ut i trädgården..katterna flydde under sängen så nån längtan över att få komma ut var det inte där.. fick "fixat" till fjärils busken så nu ser den ännu jäkligare ut...


En tur ner till backen träffade glada hundgänget och jag prisade det faktum att jag hade vantar i fickan...                      

Vince och Cindy tog en avstickare och sket i oss..Vince kom till sist..Cindy fortsatte sin tur över stock o sten;)

Kan vara svårt då och ha en rolig och glad röst när man helst av allt vill läsa lusen av dom:)  

Nu en värmande kopp kaffe..har druckit ovanligt lite kaffe idag..kanske håller jag på att bli sjuk:)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards