Alla inlägg den 14 april 2010

Av Catja Lindeblad - 14 april 2010 15:39

En fantastisk härlig dag med sol...        

Fick hasta i väg och ladda busskortet och betala in resten av avgiften till kursen..en nästan för trevlig kille på banken,nästan så det var jobbigt..han hade nog precis gått charmkurs och när man säger "ha en trevlig dag" på löpande band utan att riktigt mena det så skorrar det falskt, fast det var nog bara jag som kände det så, för alla log och hängde på;)  


Träffade som vanligt Kasper o husse i fm och lilla Hugo som flåsar o flämtar och vill hänga med dom andra..Hugos matte är lite rädd för att släppa honom, men idag var han lös..skönt för Hugo;)    

En Nemo dök också upp och ville sätta Vince på plats och Vince morrade och jag jublade..låter helt knäppt och det tyckte nog Nemos husse också;)  

Förmodlingen får jag äta upp detta att jag vill ha Vince lite tuffare, så han kan svara för sig..snart fyller han 1 år o då kanske det är han som blir backens skräck..nä fy..hemska tanke..det är nog bra som det är..när man är stor ska man vara snäll:)  


Sen blev det lite trädgårds skötsel eller rättare sagt kaffe o solstolen..planterade 2 krukor   sen satt jag med näsan mot solen..katterna fick komma ut och lufta sig..Nora  gillade det, Melvin lite sur, mest på Vince som alltid ska ta tag i linan o dra:)          

Nu mat och sen väntar lite jobb igen.  

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards