Alla inlägg den 7 april 2010

Av Catja Lindeblad - 7 april 2010 19:45

En natt jobbad..o ryggen lägger av ..eller egentligen benet, var väl hemma typ kl 0845 och jag slutar 0715..tog sin lilla tid att ta sig ner till bussarna...är bortskämd med att bli körd till jägersro, men idag slutade min chafför lite tidigare, så det var bara att halta på..känns rätt hopplöst faktiskt.

Igår på mötet blev jag minsann firad igen:)))  

S hade bakat en underbart god tårta och alla stod upp och sjöng för mig och presentkort på GULD fick jag..ja det var mer än en tår i ögonvrån;) Så.. ja.. man kan fylla 50 fler gånger:)

På min väg hem kom jag jämnsides med en ung man typ 20 som log så stort mot mig och genast tänkte jag på bläck i pannan..har en tendens till att ofrivilligt rita på mig själv när jag har en penna till hands eller mascara halvägs ner över kinden ( har hänt ofta) men jag log lika stort tillbaka och tänkte so what..det är fint väder idag;))


Bättre med ryggen när jag vacklade upp vid 14 och solen sken..frukost på terassen..härligt!!

Grannarna ute och sopar löv ock påminner mig om CONTAINERN..har gått förbi 4 gigantiska sopsäckar med skit o löv som stått precis utan för balkong dörren utan att fatta att det var IDAG som just dessa skulle kastas...nåväl det blev gjort..Hubba o Vince tog sig ett snack som dom goda grannar dom ju är:)              


Sen blev det en tur ut och träffar glada hundgänget även favotösen Coco:)..fel kläder igen..när ska jag lära mig att sol INTE betyder högsommar????    

Härlig tur i alla fall trots stelfrusna händer..

Kaxiga Kasper snodde Vince skit påse och vild jakt uppstod hos tvåbent och fyrbent.          

Hamnade själv på kort idag och det är bara att konstatera att jag är bättre bakom kameran än framför;)          

Min näsa lös som en stoppsignal av både kyla och av sol eller är det kanske av all champagne förra veckan:)

Nu det dax för lite käk o Vince är så sugen...   så även jag.. lax i folie för min del.

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards