Alla inlägg den 20 april 2010

Av Catja Lindeblad - 20 april 2010 14:32

Denna förmiddag har gått till den jäkla tvätten...åtminstone var det rätt dag denna gång

Men det är ju så tråkigt och varenda gång jag tvättat så fattas det strumpor..jag har en av paret och jag fattar då inte var dom tar vägen..ett av livets mysterium;)  


I natt har jag sovit rätt kasst..inte gjorde det saken bättre att Melvin smaskar, Nora spinner (bara jag vände mig det minsta) och Vince snarkar och jag hade glömt att köpa nya öronproppar..det är livsviktigt numera..går icke utan..naturligtvis kan man slänga ut djuren och stänga dörren:) men vem har hjärta till det..inte jag i alla fall;)

dessutom är Melvin en hejare på att öppna dörrar..  


I dag på vår tur hoppade det fram en kanin framför näsan på Vince...o han stack efter..men STANNAR när jag ropar (vrålar) NEJ..!! Fantastiskt..jag var lyrisk i timmar efter:)  

Fåglar var där massor runt honom..men det föll inte honom i smaken...nä sorkar o kaniner..det är grejer det!    

Fick semester torsdag så då blir det Örkeljunga på dagen och kurs på kvällen..bokskogen är det denna gång med många kontakt övningar.        


I morgon ser jag fram emot att gå till läkaren och begråta min skröplighet..rygg o ben..kass.


Nu ska jag försöka få in tvätten i lådor och skåp..det är om möjligt ännu tråkigare!  

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards