Direktlänk till inlägg 25 april 2015

25 April..

Av Catja Lindeblad - 25 april 2015 10:46

Det tar på krafterna att umgås med barnbarn..vid närmare eftertanke kanske jag inte ska säga upp träningskortet,jag menar man behöver all hjälp man kan få..
 


Vissa saker förtränger man ju helt klart men nog tycker jag detta älsklingsbarn   har mer energi än sin pappa..och HAN hade energi kan jag säga, inte en lugn minut, full action från morgon till kväll  

Svärdottern önskar att Liam snart ska börja gå..jo, jo det kommer ju så småningom men passa på o njut innan säger jag bara, sen blir det ännu mer ös..Nä, jag får nog behålla träningskortet och inte bara behålla det utan kanske till och med GÅ NER OCH TRÄNA..  


Väninnan har skamligt övergett mig för annan träningslokal,det är nästan så jag saknar "tjatet" vem ska nu hålla ordning på mig???  

Fast jag förstår ju att hon gav upp..;-)) sen ligger vi ju på olika plan när det gäller träning kan man ju säga..  


En trevlig dag med gratis träning  hos de bästa och jag lyckades hålla mig uppe till 23:30 men det var tack vare en väninnas telefonsamtal
 


Äntligen har jag börjat läsa igen på kvällarna innan jag lägger mig.. jag fick ta till mina yttersta krafter och lägga ner mobilen i lådan..inte klokt ju att en jävla telefon ska få styra, behöver jag verkligen veta vad folk gör hela tiden..NÄ på den frågan..men helt lätt var det inte, vid varje "pling" kliade till i handen..;-)        


Men nu så har jag börjat plocka av mina bokrea böcker..några av dom är sk kärleks romaner och det fattar jag inte riktigt..jag läser inte kärleksromaner..i princip..en gång fick jag av misstag hem en från "månadens bok" var på väg att skicka tillbaka, men ändrade mig eller så glömde jag för boken stannade kvar och jag läste..och läste, den var jäkligt bra!  


Igår läste jag ut denna och den var också jäkligt bra, så kanske beror det på åldern..jag har blivit mer sentimental..  

Men så länge det inte är för sliskigt så går det väl bra och det tyckte jag ingen av dessa var
 

Annars är jag mer för ond bråd död och lite våld det är mer min stil..;-)

   

Idag höll jag på att somna om efter klockan ringt men lyckades ändå komma hyfsat i tid för att träffa några ur hundgänget och det blev vi glada för..      


För övrigt börjar rapsen blomma och jag har knoppar på min syren buske..det går undan nu..  


Tjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja Lindeblad - 21 januari 2018 18:19

Året första inlägg 2018 Kan detta året månne bli bättre än förra tro??   Det började lite sisådär kan jag säga när min sons farmor blev akut dålig, livet är skört och det kan gå hiskeligt fort från lite krasslig till skarpt läge   Det ver...

Av Catja Lindeblad - 26 december 2017 16:00

Då var det klart då..Julen   Denna julen arbetade jag och förträngde ALLT om tomtegröt o sill och julklappar   Fast vi tjuvstartade julen på torsdagen så det blev allt det där ändå och min julklapp blev jag väldigt glad åt, älskar korgar med d...

Av Catja Lindeblad - 5 december 2017 18:49

Julstöks månaden har börjat och med det menas december,ingen snö i sikte och det lär väl bara komma regn här nere och det är jäkligt trist säger jag bara, ett år gnällde jag väldigt mycket över snöbristen och några veckor senare kom snö i överflöd..m...

Av Catja Lindeblad - 18 november 2017 18:15

Hoppsan! Det har minsann redan blivit november utan jag knappt fattat hur det gick till   Förstår precis vad min mormor menade när hon sa tiden gick fort,fort Hinner knappt med att tänka ;-)   Det är mycket man fattar när man blir äldre ...

Av Catja Lindeblad - 25 oktober 2017 18:06

Det är väl bara att gilla läget med regn,regn,regn..eller inte Min favorit månad har nog regnat bort för inte brukar väl oktober vara på detta viset??   Har saknat Vince extra mycket dessa veckor, hösten var vår tid, det är Walters tid också f...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards