Alla inlägg under april 2015

Av Catja Lindeblad - 5 april 2015 16:22

Min påsk helg är nu färdigarbetad paketerad och klar..och jag kan njuta av en säger EN ledig dag, kanske kan jag kasta i mig ett ägg eller två..underbart väder har det varit, det har jag minsann känt av på väg hem;-) men jag sätter lite kosing på att det är skitväder i morgon..  

Men vad tusan nu ska jag ju inte hänga läpp ;-)

Fick glädjen att överlämna ett "litet" påskägg till den goaste pågen..inget godis i detta om någon undrar   utan bara nyttigheter som leksaker,böcker och kläder ett par "klämmisar" blev det också för nåt sött måste ju ung stackarn ha ;-)

     

Klämmisar är en väldigt fin uppfinning som inte fanns när sonen var liten.. paketerad fruktmos, väldigt behändigt och uppskattat av Liam

 

Godis får det bli när han blir äldre, om jag får ge för föräldrarna förstås:-) annars får jag väl smussla..    

Choklad ÄR bra för kropp och själ..fast det är klart inte för mycket förstås.. det blev jag varse när jag vägde mig på  jobb..chokladen hade gett mig ett kilo extra på kroppen..men gott är det!

   

Deklarationen har kommit och som vanligt när jag inte fattar någonting slänger jag in densamma längst in i skåpet.."jag tar det sen"  

Förhoppningsvis kommer jag ihåg den innan det magiska datumen..men man ska springa iväg med den i sista minuten, det hör liksom till..  


Vincents päls börjar bli lurvig  och hade jag trott att vi skulle klara oss ifrån detta efter kastreringen, så får jag nog tänka att jag hade fel..undertill skymtar det en orange ton..

 

För övrigt har jag en trädgård som behöver en ömsint hand..med andra ord ser det för jäkligt ut..gräsmattan är nog ohjälpligt förstörd efter allt regnande och Vincents rivstarter..fast det har jag sagt förr och den har repat sig..vi får väl se..    

Nu ska jag iallafall få ändan från stolen och göra nån nytta..vi får väl se hur det blir med det!  

 

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards