Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Catja Lindeblad - 2 oktober 2011 10:34

En dimmig morgon,och jag var uppe kl 07..måste ha både kaffe o macka innan "backe träff"..Vince var INTE uppe..förståndig hund,inget går upp emot en härlig sovmorgon..;)      


Chris med matte kom precis som vi bestämt och inte bara de, gäst katten kom rusande när jag står där ute, pipande och ålande..jisses, nu kan jag inte visa mig där ute alls..kan väl bara konstatera att jag inte har två katter..jag har tre..

Fast inte vet jag hur jag ska lösa detta framöver..Nora, snälla Nora får vredes utbrott bara hon ser gästkatt..

Får ta och fråga runt OM nån är ägare till den högst kärvänliga katt, van vid hundar är hon i alla fall..


För "lille" Chris var det liiite kusligt med så många hundar på en gång..men nog tyckte jag att Chris såg ut att trivas efter ett tag..sen var det här med att bli kopplad igen.."icke sa nicke"

Ajas matte fick lura honom..

Nån som också trivdes alldeles extra var Gibson, fri grävning idag..vet inte om hans matte tyckte det var lika mysigt..så mycket gegga..        

       


Kameran och jag var inte på samma nivå i dag, lite halvtaskiga bilder och för mycket zoom eller ingen alls..;)                  

Tio hundar tror jag det blev idag och det slutade uppe vid centrum så Baloo fick sin sedvanliga bulle..;)              


Tvättdags nu, har slutat att sätta upp tid vid 07..man får ju helt enkelt känna sig själv..

Tjingeling!!




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards