Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Catja Lindeblad - 31 oktober 2011 18:46

Mjölkvit dimma har legat tät över hela denna dag..och kväll..  

Alldeles förfärligt trött har jag varit, så vid 14 tiden tog jag o Vince en tupplur..;) jag som ALDRIG kan sova mitt på dan, om jag inte jobbat förstås..sov som en stock, kunde svagt höra Vince timmerstockar..ja, vi var trötta, av vad det kan jag inte säga..jag skyller på vädret!      


Floyds matte fick svårt med luften i morse och fick inhalera..nä detta vädret gör ingen människa glad!


Eftersom det var trist väder tänkte jag att jag kunde göra nåt annat trist..dvs TVÄTTA..


Inga foton kan man ta heller av glada hundgänget. det är för mörkt..hade jag kunnat det så hade det blivit foton på när Igor   och Molle   rök ihop..låter alltid värre än vad det är såklart,bägge två överlevde fighten..


En koppel promenad runt golfbanan blev det, vi trevade oss fram..och jag säger det igen: "hade det varit snö, hade allt sett ljusare ut"..undrar om jag säger det tillräckligt många gånger så blir det kanske verklighet..;))  


Käk nu, lite träning sen..(imorgon dags för vår praktik..)

På tv blir det "Den som dräper"..hur bra som helst!

Tjingeling!  



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards