Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Catja Lindeblad - 6 oktober 2011 08:45

I dag är en sån där krypainifiltätapralinerläsabrabokdag...

Spåret blev inställt..men innan dess trodde jag att det var spår klockan 11 så jag steg upp 7.. allt för att hinna med det jag nu sysslar med på morgonen..

Kom sen på att det faktiskt var klockan 13 så jag hade kunnat sova längre..sen blev det inställt..

Men att det skulle bli så tänkte jag nog redan vid första turen när jag segade mig fram, både blåst o lite regn och ja, det ska bli mer av alltsammans..


Men det gör inget just i dag..hemmet skriker av uppmärksamhet, det är återigen så där stökigt som det kan bli när jag jobbar..mycket märkligt tycker jag, måste vara katterna..;)


Två nätter jobbade, tre återstår..  

Lyckades boka om min tid hos sjukgymnast nästa vecka..så är det när det plötsligt bokas saker på jobb på ens lediga tid..som man måste gå på..

Nästa gång gör jag det INTE, bokar om alltså..


Träff med glada hundgänget igår..          

Vince blev trött på Molle   och han visade det klart o tydligt..nog första gången jag ser honom riktigt sur..

Men så är det när man har jobbat natt..man blir ilsk..;))  


Den varan skulle jag vilja ha lite av..att bli ilsk, sjunga ut..jag är en mes..;)

Man läser ofta om kvinnor i klimakteriet som blir personlighetsförändrade och allmänt tokiga..jag säger bara BRING IT ON..skulle älska att få flipp och slå nån på käften..eller kanske inte..;)


Nu ska jag ta mig samman och göra lite nytta..Vince får hjälpa till, katterna har redan börjat..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards