Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Catja Lindeblad - 7 oktober 2011 09:47

I sanning ett riktigt höstväder igår..det lustiga i detta är att jag blir lugn o fin av sådant väder..;))

Såklart behöver det varken regna eller blåsa, det går bra med lite sol också..men det är mysigt, och på något sätt kravlöst..


Lite lat var jag det måste jag säga, ingen tre timmars tur på em,det blev backen (igen)           också där lite kravlöst..hundarna springer, vi snackar och ibland glömmer vi bort att vi har hund med oss..;))  

Det är en himla tur att backagänget finns..  


Två av hundmedlemmarna passade på att göra "världen", dom stack..rätt länge, inte den minsta skymt av dom, icke ett ljud..  

Försökte få Vince att gå "sök" han fattade ingenting..;) han fick för sig att det var kaniner jag menade..  


Men till sist, tack o lov!..Dök bägge upp..glada o flåsiga..


Gästkatt har haft med sig fästman de sista kvällarna..en stor svart hankatt..dom ligger tillsammans i stolen   och i morse när jag tog i dörrhandtaget vände sig gästkatt mot hanen och puffar honom i huvudet som för att säga: "nu blir det käk älskling"..och nu skär det i hjärtat på mig..jag kommer att sluta som den lilla tanten på gaveln..med typ 20 katter..och det fattar till och med jag att det går ju inte!!

Hankatten är INTE av den kärvänlige sorten..han sticker..


För övrigt har jag extra ont i ryggen idag..förmodligen för jag var lat igår..;))


Nu en slurk kaffe..skönhetsvård på katter o hund..sen tror jag det blir en tur med 11-gänget..ja, det blir det!!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards