Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Catja Lindeblad - 23 oktober 2011 23:15

Man kan gott säga att jag mår bättre..kanske ska jag vänta tills i morgon och säga hur det är då..men nu kan jag tycka att det kan räcka med snörvel, pip och gnäll..;)

Men man vet ju aldrig..fick gå och lägga mig efter jag städat ur kattlådorna..och det var i morse, så man ska inte ropa hej..                  


Det råder obalans i hemmet..sanna mina ord

Katterna är i luven på varandra, mer än vanligt och Melvin utmanar Vince "öga mot öga" och det mina vänner gör mig nervös!

Undrar om det är mina hostattacker om nätterna som gör Melvin sur..

Den katten vill ha mig och Vince (mest Vince) ut ur huset så han kan leva loppan i SIN lägenhet..så är det, VI är hyresgäster i katternas lägenhet

För man ska inte låta sig luras av Noras väna väsen..hon är en bitch!
 


Melvin får skuld för mycket, för han är (oftast) en surkatt..inte mot mig förstås..;) men mot andra..

Nora har alla "duttat" med, så även jag..hon är ju så söt och LITEN, men egentligen är hon värst!

Hon kommer undan med mycket, för hon fjäskar.                      


Solen har stått högt på himlen..men gräsmattan är fortfarande oklippt..kanske i morgon      

Grus och hundhår har jag gott om ÖVERALLT..kanske DET också i morgon..  


Men nu hoppar jag i säng!

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards