Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Catja Lindeblad - 8 februari 2011 19:24

I natt har det sannerligen blåst bistra vindar..

Fick ut i trädgården och samla in lite grejer..lite diverse som ligger lite här och där..som så mycket annat i mitt hus..;)

Ville inte vakna av att vattenkannan ev skulle åka in genom fönstret..


(Har visserligen nya öronproppar och dom gör verkligen skäl för namnet..det är deras skull att jag dom sista dagarna vaknat sent..;)


Då blåste det rejält och vid sista turen runt 01 då var jag nästan rädd att få grenar i huvudet..


Lite blåst kvar på förmiddagen, men friskt och härligt och SOL..

Vi gick till Käglinge..   gick hela slingan, inga folk och fä, bara vi..tyst o stilla..fågelkvitter..ja, det var lite vårkänsla i kroppen..   tyckte Vince också som kastade sig i dammen..lyckades förhindra att han doppade HELA sig..men det var med nöd o näppe..  

Is var det på delar av dammen..desto bättre såg det ut som Vince tänkte..kallt o härligt..;)  


Tränade på "gå fint"..fick näst intill magsår..

Fick bryta..och göra annat..    

Går bättre när han inte har koppel på sig..och jag kan koncentrera mig på klickern och godiset..och allt annat..;)  


På den nya jackan är det FÖR MÅNGA fickor..så nu hittar jag inte grejerna..  


Äntligen fick vi träffa Cocotösen och väninna igen..en promenad över stock o sten och in på det "heligaste"  

Väninnan berättade att den fina soffan, "MIN" favorit soffa hade gått till dom sälla jaktmarkerna..slaktad, kasserad..

En sån fin gammeldags köks soffa som väninnan har haft i evigheter..kanske inte den bekvämmaste, men oj så fin, det har jag alltid tyckt..men nu borta..blev så uppkörd så jag råkade slå till Cocotösen..fick slänga mig ner på alla fyra och berätta för stackars Coco tösen att det minsann inte var meningen..;)  


Har fått väninnan att lova att följa med på en åk tur med tåg..bra att ha henne och Coco-tösen med när Vince gör sin premiär tur..ifall han ballar ur..;)

Vet inte varför jag tror han ska "flippa", buss åker vi dagligen och det går ju bra..förmodligen för att inte jag har åkt tåg så ofta, så egentligen är det för MIN skull.. så inte jag flippar..;)


En stunds träning innan vi slänger oss i soffan..  

Klick!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards