Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Catja Lindeblad - 25 februari 2011 16:42

Dags för lite allvar..arbetslusten är tyvärr inte på topp..kan man vara hemma pga att man fryser?

Huvudvärken är en envis jäkel och Alvedonen min bästa vän..

Men det är bara att spotta i nävarna och gå igång..


Var på posten och hämtade mitt bokpaket..elva (11) böcker..räcker nog till sommaren..;)  

Har tacklat av med mitt läsande..det är Vince fel..all tid går till honom..men jag klagar inte..sannerligen INTE..  

Numera blir det lite läsning innan jag släcker lampan och då kommer elva böcker att räcka länge,och inte är jag klar heller med bok inköpen..kommer nog att bli några till..


Till backen på fm..tänkte att nu får man träffa Aja och önska hennes matte en riktig god tur..  

Ingen Floyd idag, däremot två gamla bekanta:

Hugo och Bolt..    

Hugo var mest efter Aja..på alla sätt..  

Våren är försenad här nere, det läste jag och föralldel det känner jag..så tidningarna har helt rätt i det..

Hugo brydde sig inte om det, i hans värld hade våren kommit..tyvärr var Aja inte på samma våglängd..                


Nu ska jag försöka finna ut var någonstans jag ska lägga dessa elva böcker..hyllorna fulla,lådorna likaså...det blir till att köpa fler hyllor..nån dag..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards