Alla inlägg den 7 april 2011

Av Catja Lindeblad - 7 april 2011 20:20

Vince har fått "dille" på att tända och släcka lampan..precis som det var när han hade lärt sig att stänga lådor..hela tiden, stup i kvarten..;)

Inget annat går i huvudet på honom nu..säger jag hämta bollen kastar han sig mot ljusknappen..TÅLAMOD..

Börjar få min prestationsångest..praktik timmen på onsdag..

Steg två blir i Eskilstuna..för lite folk i Skåneland som sökt..

Så det blir lite bökigt..men vi kommer att bli tågvana sanna mina ord..fast först praktiktimmen..  


Var meningen att det skulle bli tur till Skånes fagerhult idag..så blev det inte..mer om det en annan dag, ids inte skriva nåt om det eländet..nycklarna överlämnas i morgon och då hoppas jag att det gick bra till sist..klyddet idag..  


Träff med sedvanligt gäng, fast inte Kasper..

Dom är så roliga våra hundar..vilka minspel dom har och goa vänner är dom,   även om det kan hetta till ibland..    

     

Käglinge på eftermiddagen och jisses vad det blåste..häftig känsla att stå uppe på kullen och det var knappt man kunde stå upprätt..Vince kastade sig ner i dynghålan igen..:(  

Vince hittade också en ny "sjö" framför fårhagen..rätt djupt på sina ställen och han plaskade runt..då hade jag gett upp..det blåste så mycket att han inte hörde ett skit vad jag gol om..åtminstone var det inte lika geggigt..  

 

Snart dags att jobba lite igen då..det är otroligt skönt att bara ha 67% men man blir latare och "mossigare" i huvudet..;)

Nu ska jag se om jag kan få Vince att lägga bollen i en tunna..eller så får jag sitta i mörker..  

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards